Менеджер-продавець має безперешкодно бачити весь простір торговельного залу.
Саме тому його стіл зайняв центральну позицію в композиції приміщення.
Ліворуч і праворуч розмістилися вітрини товарів, які покупець може обрати користуючись власним смаком і побажаннями.
Позаду столу менеджера - вітрини з продукцією, яка потребує детальнішої інформації і поради продавця.
Висота відкритої частини зручна для огляду товару, а нижні секції з закритими ящика та полицями слугують зонами зберігання.
Вітрини чергуються з дзеркалами.
Під дзеркалами відкриті полички.
Туди можна покласти сумку, телефон чи декілька оправ, які чекають на примірку.
Також є дзеркало на повний зріст, щоб впевнитися, що окуляри пасують не лише обличчю, а й всьому образу цілком:)
Зручний диван дозволяє людині-компаньону не нудно чекати переминаючись з ноги на ногу, а присісти і відпочити.
У замовників проекту був розроблений логотип і обрані шрифти для графічної частини.
Тож, створюючи образ приміщення, ми відштовхувалися від них.
Ще на етапі обмірів, замовник зазначив, що йому подобається загальне тло приміщення - білий колір і декор цеглинками.
Ці елементи ми доповнили кольоровими плямами у вигляді картин, жовтого ДСП на меблях, яскравого дивану.
Вони гармоніюють з логотипом і додають "сонячності" інтер'єру.
Дзеркала, які знаходяться на внутрішній стіні вітрин, оптично збільшують простір.
Підсвітка вітрин та логотипу робить торговельний зал сяючим і візуально легким.
Окремо хочемо зазначити про перфорований металевий лист, з якого, як сонце з моря, сходить логотип.
На стіні, нище логотипа, знаходиться радіатор і покладені труби комунікацій.
Вони не надавали привабливості зоні рецепшена.
Ми не мали змоги перенести їх в інше місце чи зашити цілком, тож з'явилася ідея нестандартно обіграти цю ситуацію.